Tatilcity.com Ana Sayfa » Aydın » Didim » Temple Class Hotel

Yetişkin:
1.Çocuk Yaşı:
2.Çocuk Yaşı:
* Konaklamak istediğiniz tarihteki fiyatları görmek ve satın almak için konaklama yapacağınız güne tarih seçiniz.

Genel Bilgiler

Temple Class Otel isimli tesisimizde; 1 adet açık havuz, 1 adet çocuk havuzu, bulunmaktadır.

Herşey Dahil

Herşey Dahil Konsept Özellikleri

Kahvaltı (08:00 ile 10:00 saatleri arasında) (Ücretsiz)
Öğle Yemeği (12:00 ile 14:00 saatleri arasında) (Ücretsiz)
Pide Saati / Gözleme (15:30 ile 17:00 saatleri arasında) (Ücretsiz)
Akşam Yemeği (19:30 ile 21:30 saatleri arasında) (Ücretsiz)
Tüm Yerli İçecekler Ücretsiz

Karakter Kaldı

Aydın - Didim otelleri

gülay
Plajın dibinde ailece çok hoş anılarla super tatil geçirdik yemek içkiler bol ve markalı
17.09.2013
hüseyin
Tavsiye üzerine geldiğim otelde çok güzel bir 2 hafta geçirdim.odaların temizliği ve personelin güleryüzü çok sıcaktı özellikle restoran şefine ve personeline çok keyifli yemek yememi sağladıkları için çok teşekkürler...yönetimi iyi seçimlerinden dolayı tebrik ediyorum.... kesinlikle tavsiye ediyorum müthiş moral ve enerji depoladım.
emre
Bu yaz bayramda arkadaşlarla temple class oteli tercih ettik her yaz en iki kez tatile çıkıyoruz .. iyi ki yazılan yorumlara inanmamışız.açık büfe yemekler , spor salonu , sauna , jakuzi ne istersek vardı bizde hepsini istedik :) yemeklerin lezzeti inanın gerçekten iyiydi yani resmen kilo aldık .temizliğe gelirsek odalarımız gayet temizdi hatta istediğimizde gün içinde iki kez bile temizliyolardı. otel zaten denizin dibinde...personellerde sağolsun her konuda yardımcı olmaya çalıştılar..
17.09.2013

tatilcity.com © 2013
Bizi Sosyal Ağlarda Takip Edin!
  • Tatil City Facebook
  • Tatil City Twitter
  • Tatil City Google Plus

Aydın - Didim Otelleri

Temple Class Hotel ucuz tatil fırsatı ve ekonomik fiyatlar ile Aydın - Didim bölgesinde hizmetinizde. Temple Class Hotel bir tatil city otelidir ve Aydın - Didim bölgesinde bulunmaktadır. Temple Class Hotel oteli Aydın - Didim'dedir. Türkiye'nin bütün bölgelerinden ucuz oteller ile hizmetinizdeyiz. Antalya otelleri özellikle Kemer, Belek, Side, Alanya bölgelerinden ucuz otel seçenekleri sunmaktayız. Ayrıca Bodrum otelleri ve Marmaris otelleri seçeneklerimiz zengindir. Muhafazakar tatil isteyenler de tatilcity.com'da unutulmadı. Her bütçeye uygun muhafazakar otel bulabileceğiniz web sitemizde balayı otelleri de bulunmaktadır. Otel fiyatları konusunda iddiamız sabit. Aydın - Didim ucuz otel ve uygun tatil fırsatları sunduğumuz için bizi takip edin diyoruz.